love

به سلطان حقیقتها فراموشت نخواهم کرد، تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.


 


باختم در عشق، اما باختن تقدیر نیست، ساختم با درد تنهایی، مگر تقدیر چیست؟


 


در آیینه می افتاد وقتی که باد می آمد و آشفته ام میکرد، وقتی که غروب میرفت و نا تمام میماندم، در آیینه می افتاد و خدا بازتاب تو بود و تو بازتاب خدا که در آیینه می افتاد. (فروغ فرخزاد)


 


رفتم خیاطی دادم همه ساسونهای دلم رو بشکافه، آخه خیلی دلم برات تنگ شده...


 


عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن . . .


 


یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت
چهار فصل من بهار بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت
اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت
عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .


 


من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .


 


اگر باغ نگاهم پر ز خار است، گلم تاراج دست روزگار است
به چشمانت قسم، با بودن تو، زمستانی ترین روزم بهار است . . .


 


ای اشک ، آهسته بریز که غم زیاد است / ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست . . .


 



 


من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .



نظرات شما عزیزان:

sinA
ساعت14:05---4 تير 1391
salam mazerat dargire emteanam nmitonam bet sar bezanam chera zang nazadi namard!
saba manoo nmishnasi?hag dari zang bezan mifami kiam manke khub mishnasamet namard!
khahesh bezang~


nafas
ساعت12:41---8 خرداد 1391
......`....%%%.
......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯)
.....`,%%;,%,%%% .........(_.^._)
..,%%; %%% %%%
...`%/% %//%%%_%
..%(%%, %% %/; %%
..%_ %%.%/%__/%%
..,%% / %%;%%
.............`| /
...............|(.___;@@;.,..;@@;
...............|.| __@@@.;@@@;
...............|.|____ |/_____ |/___

ـــــــــــــــــــــــــــ(


nafas
ساعت15:14---7 خرداد 1391
دیر است بسی فردا ، امروز مرا دریاب»

«نزدیک تر از آنکه در خواب شوم در خواب»

«امروز محبّت کن ، بی دغـدغـۀ فردا»

«بخشنده تراز خورشید، پر نورتر از مهتاب»
.
.
مرسی که اصلا بهم سرنمیزنی!


sinA
ساعت13:01---3 خرداد 1391
saba joone man khofe khanomi shoma k zang nazadi?
namard nabash dge man montazerama jone man...jone khodet!


nafas
ساعت11:22---21 ارديبهشت 1391
عکس العمل های عشق هم کاملا مشخص نیست
گاه برای مرگ حیات را از قربانی کرده و
گاه حیات را برای مرگ از پیش رو برداشته!


sinA
ساعت10:51---21 ارديبهشت 1391
montazeram hatman zang bezan malosakam:
09399939345


sinA
ساعت10:34---6 ارديبهشت 1391
salam bbakhshid azizam ye modat net nadashtam khubi?
eee to ke pm nadadi?
phone bedamam injori mikhay ezangi?
montazere pmet hastam golakam!


sinA
ساعت15:03---26 فروردين 1391
saaaaaaaaalam khanome khodam khubi?
malome ke mikham vali gablesh....
vali gablesh bia kami baham ashnashim in emaile mane:
shabahange.eshg@yahoo.com
montazeramaazizam!


sinA
ساعت16:21---20 فروردين 1391
salam khubi chetori azizam?

پاسخ: سلام هر جوري راحتي اگه دوس داري بده


nafas
ساعت10:13---17 فروردين 1391
گاهی برای رهایی سفر باید کرد
گاهی برای تنهایی در جمع باید بود
گاهی برای عشق .دوست فقط باید داشت
گاهی برای بودن باید رفت
گاهی برای ماندن باید تحمل کرد
عشق یعنی نرسیدن !
گاهی برای عاشق شدن فقط باید دوست داشت...
inbar apeto kamel khondam kheyly khub bud!


nafas
ساعت11:12---14 فروردين 1391
شغل شریفی است:

سوختن

برای او که حتی..

لحظه ای برایت تب نکرد..!


مهگامه
ساعت22:27---4 فروردين 1391
وبلاگها:



www.mahgameh.loxblog.com وبلاگ علمی و روانشناسی و اخبار



www.mahgameh2.loxblog.com وبلاگ تفننی و عکس و...



www.mahgameh.delneveshteh.loxblog.com وبلاگ دوستانه ای بین من و شما



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:,| 19:5|saba|| |
De$ign